Destinations
-
Belgium | Belgique
-
Connecticut
-
Czech Republic | République tchèque
-
Dubai
-
Egypt | Egypte
-
Germany | Allemagne
-
Morocco | Maroc
-
Netherlands | Pays-bas
-
Panama
-
Poland | Pologne
-
Portugal
-
Reunion island | La réunion
-
South Africa | Afrique du Sud
-
Spain | Espagne
-
Switzerland | Suisse
-
Tunisia | Tunisie
-
United Kingdom | Grande-Bretagne
-
France – Ouest
-
France – Nord
-
France – Paris
-
France – Sud

Relation client
Former et entrainer une population de consultants et leurs managers, tous en contact direct avec les clients, à la prise en compte de la relation dans leurs interactions avec les clients. Comme tous interviennent en environnement international, cette dimension était clé dans la formation.
Objectif : développer la qualité de la relation client.
Fusion-acquisition
Accompagner durant un an l’intégration opérationnelle au sein d’un groupe européen de quatre entités d’Europe Centrale.
Objectif : faciliter la mise en œuvre opérationnelle d’une fusion.
Customer relationships
Train a group of consultants and their managers, all in direct contact with clients, to take into account the relationship in their interactions with the customers. As they all work in an international environment, this was also a key aspect of the training.
Objective: to develop customer relationship quality.
Merger and acquisition
Support for one year the operational integration of four Central European entities within a European group.
Objective: to facilitate the operational implementation of a merger.